2011. május 7., szombat

Pláza helyett Látomás!

Szerintem a legtöbb lány olyan ruhákra vágyik, amiket hétköznap tud viselni, nem jönnek vele szembe az utcán, és meg is tudja fizetni őket. Pont erre tökéletes megoldás a Látomás.
A bolt lelke és tulaja Szontagh Julie, aki azért nagyon szimpatikus a számomra, mert ahelyett, hogy csak a profit érdekelné, szinte együtt lélegzik az üzlettel. Ő az, aki az egész „Látomás eszme” mögött áll.  Ő jár a különböző országokba egyedül, hogy kiválassza, majd hazahozza az egyedi ruhadarabokat, és ő az, aki garantálja a hordhatóságot is, hiszen saját magán teszteli a legtöbb modelt, ami aztán kapható lesz a Látomás üzletekben.
A másik dolog, ami miatt hinni lehet a Látomásban az, hogy már 13 éve töretlenül jelen van Budapesten, immáron három üzlettel is. Julie az érettségi után döntött úgy, hogy Budapestre költözik, mert nem akart tovább  Franciaországban maradni. Mi talán nehezen érthetjük meg, hogy Párizs helyett miért hazánkat választotta, de ő egyszerűen beleszeretett az akkori főváros különleges és izgalmas hangulatába.
"Akkoriban a nap 24 órájában éltem a fiatalok gondtalan életét, nagyon szabadnak éreztem magam, rengeteg ismeretséget kötöttem, és nem mellesleg megtanultam magyarul". Először az egyik barátnője üzletében próbálta ki kereskedői vénáját, egy különálló vintage részleggel. Aki a 90-es évek végén, a plázamentes korszakban egy kis különlegességre vágyott, hozzá fordult. Majd miután Julie megörökölte az egész boltot, az „iparosok” költöztek be hozzá saját kollekciójukkal. Ahogy korábban is, most is mindenféle marketing fogás nélkül vitték a ruhákat, mint a cukrot.
Majd 2004-ben robbanásszerűen megjelentek a divatlapok, a stylist szakma, menő lett butikot nyitni, ennek köszönhetően pedig az egyediség elhalványult és a minőség is romlott. Julie végül 2007-ben döntött úgy, hogy visszaadja a tervezőknek a ruháikat, és a konfekció felé nyit.  Ezt azóta sem bánta meg, hiszen emellett is sikerül olyan ruhákat találnia a vevőinek, amiket máshol nem lehet kapni, az olcsóság pedig már koncepció a Látomásban.
Bevallom, én sem bírtam ellenállni, és belebújtam pár "Látomásos" ruciba! Választani se tudnék közülük:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...